taller_infantil_cuina
10 de de juny de 2023
Tallers de cuina per a menuts i menudes
Xiquets i xiquetes entre 8 i 12 anys

Amb l'objetcitu d'acostar els aliments frescos de qualitat, adquirits al comerç local i l'alimentació saludable des de l'Ajuntament de Picanya es posa en marxa esta nova edició dels TALLERS DE CUINA per a menudes i menuts.

Estos tallers estan dissenyats per a xiquets i xiquetes de Picanya, d'edat compresa entre 8 i 12 anys i empadronats a Picanya. L'activitat es realitzarà en el dins del recinte del Mercat Municipal i estarà a càrrec d'una persona dedicada a la cuina professional i a la formació. En estos tallers es treballarn conceptes com ara l'alimentació saludable, els producte de proximitat, la higiene personal a la cuina i la taula, i tot allò relacionat amb els objectius a aconseguir, al mateix temps que sensibilitza sobre la compra de frescos al mercat.

Els xiquets i les xiquetes prepararan un menjar saludable amb la guia d'un cuiner professional, amb productes frescos del Mercat Municipal. Participaran un número màxim de
100 xiquets i xiquetes (25 participants per tallers). Cada participant rebrà una carmanyola d'un sol ús i un joc de coberts sostenibles que podrà utilitzar en els esmorzars/menjades de l'escola d'estiu, escola, etc. Els plats preparats pels xiquets i les xiquetes, en finalitzar el taller, serà consumit per ells i elles en el mateix recinte.
Les places estan limitades a 25 participants per taller.

Els tallers es realitzaran el dia 10 de juny. La durada dels tallers serà d'una hora i mitja i tindran lloc entre les 10 i les 14.00h.

La participació en la campanya és gratuïta i comporta l'acceptació total de les bases a peu d'esta plana.

PREINSCRIPCIÓ

Cal emplenar este formulari. Data límit 31 de maig.

Perquè el xiquet o la xiqueta puga realitzar el taller, el dia de realització, la persona adulta acompanyant ha d'entregar el document d'autorització (model a peu d'esta plana), degudament emplenat i signat per la mare, pare o tutor/a amb la declaració d'al·lèrgies i/o intoleràncies alimentàries i l'autorització al fet que s'utilitzen els útils i eines pròpies de la cuina. Si no s'aporta aquest document abans de l'inici del taller, no serà possible la participació.

taller_infantil_cuina