27 de de juny de 2016
Una pancarta pels drets de totes i tots
La façana de l'Ajuntament lluirà esta setmana una pancarta amb els colors arc iris
Demà 28 de juny és el dia de l'orgull gay. Una data de celebració per a instar el reconeixement públic dels drets de lesbianes, gays, transexuals i bisexuals. La idea fonamental d'esta celebració és que cap persona ha de patir cap tipus de discriminació siga la que siga la seua orientació o identitat sexual.

Moció aprovada per unanimitat
En este sentit al plenari del 3 de maig de 2016 el Ple de l'Ajuntament de Picanya va aprovar per unanimitat de tots els regidors i regidores una moció presentada pel grup Compromís que, entre altres coses, instava a la col·locació d'una pancarta amb els colors arc iris i el lema "Picanya per la visibilitat LGTB i contra l'LGTBfòbia" a la façana de l'Ajuntament durant esta setmana del 28 de juny. Una pancarta que, finalment, el que fa és defendre els drets de totes i tots i que, des de hui, ja lluix a la porta del nostre Ajuntament.