27 de de març de 2017
El món del folklore valencià ret homenatge a Vicent Pastor
Prop de 2.000 persones participaren de la festa el dissabte a la nit
Tal com estava anunciat, la Festa Homenatge a Vicent Pastor va plenar la Plaça del País Valencià de música, ball, folklore, tabals... i, per damunt de tot, reconeixement de la vida i treball del nostre veí Vicent Pastor.
Des de les 4 de la vesprada i durant quasi 12 hores, grups de música folk, rondalles, grups de danses, moixarangues, colles de dimonis... van anar actuant en un programa continu que va obrir la Unió Musical de Picanya amb un pasdoble especialment estimat per Vicent.
Prop de dos-mil persones van voler acompanyar a familiars i amics i amigues de Pastor en este gran "fins sempre" i van voler fer-ho com a ell l'haguera agradat amb música, ball i sopar a peu de plaça.
Esta festa homenatge, organitzada pel grup Tres Fan Ball, l'Ajuntament de Picanya i la Colla de Picanya (amb la col·laboració de moltíssims més amics i amigues) va permetre conèixer de primera mà l'emprenta inesborrable que Vicent Pastor deixa al món de la cultura valenciana i, molt especialment, al món del folklore del nostre poble. Ara sols cal esperar que el seu treball continue, per molts anys, sent una referència per a tants músics que han de vindre darrere.

Podeu veure ací les fotografies de l'acte: