15 de de juny de 2017
Les persones majors ballen en record de Vicent Pastor
Primer Memorial Vicent Pastor
El passat 8 de juny el pavelló municipal de Massanassa va ser seu d'una nova trobada dels diferents grups esportius de persones majors dels pobles de la comarca que formen part del "Consorci Esports Horta".
Com cada any cada grup va mostrar una coreografia de les que habitualment formen part del seu treball al llarg de la temporada, en esta ocasió, estos balls van tenir una dedicatòria molt especial i es van dedicar a honorar el record de Vicent Pastor.

Primer Memorial Vicent Pastor

De fet, aquestes trobades, a partir d'enguany es diran “Memorial Vicent Pastor” en record del que va ser, durant anys, responsable d'esports de l'Ajuntament de Picanya i gran impulsor d'aquest tipus d'activitats destinades a la socialització de l'esport per a majors.
Amb aquest bonic gest les persones majors de tota la Comarca han volgut reconèixer la fonamental aportació de Vicent a la promoció de l'activitat física i social entre el seu col·lectiu.