EXPO_BLANQUINEGRE_PICANYA
15 de de setembre de 2017
Exposició "Blanquinegre, a 90 minuts de la glòria"
Un recorregut en imatges de les finals disputades pel València CF entre 1941 i 1981
Entre el 22 de setembre i l'un d'octubre la Sala Municipal d'Exposicions acull la mostra "Blanquinegre, a 90 minuts de la glòria".
Es mostra recull les imatges de les finals jugades pel club de Mestall entre 1941 i 1981 i està organitzada per la Fundació València CF per mitjà del seu departament de Patrimoni-Museu VCF.

Seixanta-vuit imatges històriques
La mostra compta amb un total de 68 fotografies en blanc i negro de l'Agència EFE i en elles podem disfrutar els moments fonamentals de les finals jugades pel València CF en el període que va des la Copa guanyada a l'Espanyol per 3-1 al 1941 fins a la Supercopa d'inici dels anys 80.

Ràdio en directe
El dimecres 27 la ràdio del València CF emetrà un programa en directe des de l'escenari de la Plaça del País Valencià.

Esta mostra compta amb la col·laboració de la Penya Valencianista "Che que caña" i de l'Ajuntament de Picanya.

EXPO_BLANQUINEGRE_PICANYA

10 de de novembre de 2023