15 de de novembre de 2017
Picanya se suma al "Pacte valencià contra la violència masclista"
El plenari de l'Ajuntament, per unanimitat, ho aprovà al plenari de dijous passat

El passat mes de setembre, 63 representants d'institucions, partits polítics i entitats socials i cíviques, van signar el "Pacte contra la Violència de Gènere i Masclista". Este acord promou 293 messures concretes per a eradicar la violència de gènere i masclista que, malauradament, cada any continua costant la vida a centenars de dones al nostre país.

Les principals línies estratègiques d'este pacte són garantir una societat lliure i segura contra la violència masclista, coordinar el treball en xarxa per a l'atenció de les víctimes de violència masclista i dels seus fills, el treball perquè aquesta violència es conceba com un conflicte polític, i la dotació d'un pressupost estable per al desenvolupament dels objectius.

Picanya se suma
Al darrer plenari de l'Ajuntament de Picanya tots els grups polítics van acordar per unanimitat l'adhesió del nostre poble a este acord públic i ahir dimarts el saló de sessions de l'Ajuntament va acollir l'acte de presentació d'este PACTE VALENCIÀ CONTRA LA VIOLÈNCIA MASCLISTA . Esta presentació estigué a càrrec de Maria Such (Directora General de l’Institut Valencià de les Dones i per la Igualtat de gènere).

Esta presentació forma part dels actes organitzats al voltant del 25 de novembre, dia internacional contra la violència cap a les dones.

Art al carrer.
19 de de febrer de 2024