presentacio llibre refranyer2
20 de de febrer de 2018
Presentació del llibre "Refranyer valencià"
Recopilatori amb més de 1.000 refranys i 250 dites pròpies de les nostres terres

Este proper dimecres 21 de febrer (17.00h) el Saló de Sessions de l'Ajuntament acull la presentació del llibre ‘Refranyer valencià. Saviesa popular dels nostres avantpassats’, una obra que reuneix 1.000 refranys i 250 dites populars recollits pel seu autor, el mestre Miguel Cervera Sanz, al llarg dels últims deu anys. Este acte serà presetat i conduït pel també mestre Alfred Ramos.

Deu anys d'intensa labor de recerca
La publicació de “Refranyer valencià”, que ja va per la seua segona edició, és fruit de deu anys d'intensa labor de recerca per nombroses poblacions valencianes, on Miguel Cervera ha anat arreplegant les expressions típiques de cada lloc aprofitant la seua pertinença al grup de senderisme de la Universitat Politècnica de València. En les seues pàgines organitza cadascun dels refranys per temes, entre els quals s'inclouen les relacions personals, l'agricultura i la terra o el santoral, entre unes altres.

L'entrada a l'acte és lliure fins completar aforament.

presentacio llibre refranyer2