IMG_20171103_211159
25 de d’abril de 2018
Nous èxits per al judo picanyer
Dues medalles per a Edgar Sabido al Campionat Nacional Militar i primera posició per a Aitana Perigüell al Campionat Interprovincial

Tot i que el principal objectiu del club de judo Bushido de Picanya no és formar a grans competidors, és ben cert que al seu tatami del Pavelló Esportiu Municipal s'han format esportistes que sí han aconseguit bons resultats esportius.
Dos exemples molt recents d'aquest fet són Edgar Sabido de 28 anys del club picanyer des de xiquet i Aitana Perigüell de 12 anys (judoka des dels 6 anys).

Edgar Sabido
Edgar Sabido, disputà el 41 Campionat Nacional Militar de Judo a Càdis. Aquest campionat se celebra cada 2 anys i participen l'Exèrcit de Terra, Exèrcit de l'Aire, Armada, Guàrdia Real, O.M.I. i Guàrdia Civil. Edgar va participar en la categoria de -90 kg. i va obtenir dues medalles: una d'Or en la competició per equips (Exèrcit de Terra) i una altra de Plata, per la competició individual.

Aitana Perigüell
Per la seua banda Aitana ha disputat per primera vegada la ronda de Copes d'Espanya i ha aconseguit molt bons resultats: tres Bronzes, a Avilés, Montijo (Badajoz) i Valladolid, i una Plata (a Alacant), tot i quedant cinquena del seu pes(-63kg) en el rànquing nacional.
En els Campionats Interprovinciales de la comunitat, marxa primera amb un Or i una Plata quan sols falta una prova per disputar.

El club també participa en una lliga de clubs de la Comunitat Valenciana  que disputen competicions al llarg de tot l'any per diferents emplaçaments en la comunitat. Aquesta lliga està composta per xiquetes i xiquets d'edats compreses entre els cinc i els tretze anys.

Més informació: http://bushidopicanya.com/

EDGAR. Campionat d'espanya de Judo 2