03 de de maig de 2018
El II Circuit Intercomarcal de Màdel arrancà en Picanya
També campionat de frontó per a menudes i menuts

El II Circuit Intercomarcal de Màdel arrancà, el passat 22 d'abril al Poliesportiu de Picanya. Este circuit que finalitzarà el 29 de setembre a Canals vol promoure este novedós esport entre joves i adullts.

Les pistes de pàdel del Poliesportiu Municipal acolliren este primer torneig i el bon ambient fou constant durant tot el matí i bona part de la vesprada que va durar el torneig.  En la categoria avançada, les semifinals van estar molt emocionants. L'equip de Pollos Planes-Galodasa va guanyar per la mínima al JB Publicitat (8-7), mentre que el CPV Picanya va accedir a la final amb més solvència, després de superar 8 a 3 a l'equip Arrasa Pichaques. La final es va decantar a favor de Pollos Planes-Galodasa per 8 - 2 davant l'equip picanyer.

En la categoria d'iniciació va haver una gran lluita durant tota la jornada. L'equip Deivid's es va mostrar com l'equip més fiable i va conquerir el títol en la seua categoria davant l'equip Va de Bo.

Paral·lelament hi va haver un campionat de frontó per als més menuts i les més menudes, que van gaudir als frontons mentre es disputaven les partides del torneig de màdel.

Esta primera prova del circuit de Màdel estava organitzada perl Club de Pilota Picanya amb el suport de l'Ajuntament del nostre poble.

Torneig de Pilota. Festes Majors 2018
03 de de juliol de 2018