polegano
26 de de setembre de 2018
Millores en els tres polígons industrials
Fibra òptica, seguretat, enllumenat, eficiència energètica, millora viària i de senyalització...
L'Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE), dependent de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball de la Generalitat Valenciana, ha concedit un total de 743.711€ per a la modernització dels nostres polígons industrials, a aquesta quantitat se sumaran 390.611€ aportats per l'Ajuntament de Picanya per a una inversió total d'1.134.322€.
Millores previstes
En els tres polígons industirales del nostre municipi (Raga, Taronja i Alqueria de Moret) es realitzaran obres destinades a la implantació de fibra òptica i altres serveis, vigilància a través de càmeres amb connexió a les dependències de la Policia Local, actuacions que milloren la mobilitat urbana, millora de l'enllumenat públic, mitjançant mesures d'eficiència energètica o energies renovables, serveis contra incendis, creació d'una eina web amb informació del polígon industrial accessible al propi IVACE, millores viàries (amb la creació de més aparcaments, més vials, ampliació de carrers...), senyalització i identificació de carrers i, finalment, senyalització horitzontal i vertical per a millorar el trànsit en les tres zones industrials.
Creació d'ocupació
Aquestes inversions permetran, d'una banda millorar les possibilitats dels nostres polígons com a destinació per a la instal·lació de noves empreses i, d'altra banda, millorar la  competitivitat de les empreses ja assentades a Picanya. Dos resultats que també han de traduir-se en la creació d'ocupació.