JPA_Picanya
28 de de febrer de 2020
Arranca el procés de matriculació a l'Escoleta Infantil Municipal
Dia de portes obertes i jornada informativa este proper dilluns 2 de març

L'Escola Infantil Municipal “La Mandarina” de Picanya ha organitzat una Jornada de Portes Obertes per al proper dilluns 2 de març, de 18.00 a 20.00 h. Esta jornada marca el punt de partida del procés de matriculació per al curs 2020-2021. Eixe mateix dia tindrà lloc una sessió informativa, sobre el procés de matrícula, a les 18:30 hores.

El procés de matrícula es realitzarà de manera ONLINE a través del web www.escolesinfantilsninos.com i s’inicia amb la Preinscripció. Per a qualsevol dubte podeu telefonar a l'Escola al 96 159 42 95 o anar consultant la informació a la web de la cooperativa d'ensenyament Ninos.

L'Escola Infantil Municipal “La Mandarina” de Picanya  ofereix  la gratuïtat en el nivell 2-3 anys sempre que es mantinga per al curs
2020-2021 les mateixes ajudes que la pròpia Conselleria d´Educació va establir per al curs 2019-2020.,

Cooperativa d'Ensnyament Ninos
La cooperativa d'ensenyament valenciana, ofereix un projecte educatiu diferent, dinàmic i innovador, que creu en l'educació com a motor de canvi des de les edats més primerenques. Per aconseguir-ho, l'equip pedagògic de Ninos treballa en un model actiu i experiencial que impulsa la diversitat, l'autonomia, el desenvolupament emocional i el descobriment.
A través d'espais educatius que afavoreixen l'aprenentatge, els centres de Ninos promouen l'experimentació, el descobriment, l'escolta activa i la manipulació. Un model educatiu que potencia les emocions, l'autoconeixement, el desig d'aprendre, sentir i experimentar a través del joc.

JPA_Picanya