premi_mobilitat
21 de de setembre de 2020
La Conselleria de Política Territorial premia a Josep Almenar per la seua trajectòria al capdavant de l'Ajuntament de Picanya
En el marc dels premis per la Setmana Europea de la Mobilitat on també és va premiar el projecte "A l'escola caminant" del nostre poble

Amb motiu de la celebració de la Setmana Europea de la Mobilitat, la Conselleria de Política Territorial, Obres Púbiques i Mobilitat organitzà la 5a edició dels premis amb els que reconeix les millors iniciatives de posades en marxa en matèria de promoció de formes de mobilitat més sostenibles i responsables.

Premi a la trajectòria personal
En esta cinquena edició el jurat, per unanimitat, va decidir reconèixer el treball desenvolupat per Josep Almenar i Navarro com a Alcalde de Picanya. El jurat d'esta 5a convocatòria va voler destacar el seu paper al capdavant d'un projecte transformador que, des de fa més de 30 anys, aposta per un model de poble verd on es prioritza el desplaçament a peu o amb bicicleta front a l'ús del cotxe privat i també per la seua política de protecció medi ambiental amb accions com la plantació d'arbres a tots els carrers (prop de 25.000 arbres), la creació d'extenses zones verds (més de 30 m2 per habitant), les accions en matèria de reciclatge, d'educació ambiental, etc.

Podeu accedir ACÍ al discurs d'acceptació del premi.

Premi per al projecte "A l'escola caminant"
En este acte celebrat el dijous 17 de setembre al Complexe Administratiu de la Generalitat Valenciana a l'Av. de la Petxina, també fou premiat el projecte "A l'escola caminant" posat en marxa, el curs passat, per les escoles de Picanya amb el suport de l'Ajuntament. Un projecte destinat a promoure el desplaçament a escola per mitjans sostenibles i saludables (caminant, amb bici...) i que està previst tinga la seua continuació en este nou curs. La regidora Elena Ruiz fou l'encarregada de l'explicació (per vídeo conferència) del projecte.

premi_mobilitat

premi_mobilitat_2