ajudes_eficiencia_energetica_habitatges
12 de d’abril de 2022
Ajudes a la millora de l'eficiència energètica dels habitatges
L'oficina municipal d'habitatge presta informació i assessorament
La Generalitat Valenciana ha fet pública la nova convocatòria d'ajudes a les actuacions de millora de l'eficiència energètica en tot tipus d'habitatges. Estes ajudes es desenvolupen en el marc del Pla Next Generation EU.

Objecte de les Ajudes
Estes ajudes estan destinades al finançament d'obres o actuacions en habitatges (unifamiliars o plurifamiliars) d'ús residencial en les quals s'obtinga una millora acreditada de l'eficiència energètica, amb especial atenció a cobertes, façanes.... De conformitat amb el que disposa el Reial decret 853/2021, de 5 d'octubre, pel qual es regulen els programes d'ajuda en matèria de rehabilitació residencial i habitatge social del Pla de recuperació, transformació i resiliència.

Més informació i assessorament
En cas de voler obtindre més informació o assessorament cal adreçar-se a l'Oficina Municipal d'Habitatge.

Més informació documents PDF a peu d'esta plana.

ajudes_eficiencia_energetica_habitatges