logos_covenant_mayors
04 de de juliol de 2023
Pla d'Acció per al Clima i l'Energia Sostenible (PACES)
Procés de participació ciutadana
El municipi de Picanya està adherit al Pacte de les Alcaldies pel Clima i l'Energia (Covenant of Mayors – Europe) des de 2021.
El Pacte dels Alcaldes és el major moviment mundial de ciutats per l'acció local en clima i energia.

En el Pacte Europeu de les Alcaldies per al Clima i l'Energia s'agrupen milers de governs locals que de manera voluntària es comprometen a implantar els objectius en matèria de clima i energia de la UE. Els municipis de la Comunitat Valenciana adherits al Pacte han d'aprovar Plans d'Acció per al Clima i l'Energia Sostenible (PACES), en el qual s'esbossen les accions clau que es pretén escometre per a aconseguir, entre altres, els compromisos de reducció de les emissions de #CO₂ i d'altres gasos d'efecte d'hivernacle en almenys el 40% per a 2030, augment de la resiliència als impactes del canvi climàtic i alleujament de la pobresa energètica.

Com a compromís per la pertinença a aquesta xarxa, s'està elaborant el Pla d'Acció per al Clima i l'Energia Sostenible (PACES) en el qual es pretén analitzar els principals reptes als quals s'enfronta Picanya davant els impactes del Canvi Climàtic.

L'objectiu d'aquest qüestionari és obtindre informació per a conéixer l'opinió de la ciutadania, perquè siga tinguda en compte en la redacció del Pla, amb la finalitat de definir les línies principals d'actuació, que permeta al municipi poder actuar en matèria de mitigació i adaptació, davant l'actual situació d'emergència climàtica.
Li demanem la seua col·laboració per a emplenar el qüestionari aportant la major informació possible, ja que la seua participació és clau per a identificar els reptes i propostes d'actuació necessàries per a aconseguir que el municipi millore en matèria de mitigació i adaptació al Canvi Climàtic, de la manera més eficaç i participativa.

Els resultats obtinguts en aquesta enquesta anònima seran utilitzats exclusivament per al desenvolupament del PACES de Picanya.

Accés a l'enquesta ací.

logos_covenant_mayors