Mini Olimpiada 30 Setmana Esportiva DSC_0492
01 de de juny de 2012
Una vesprada de GRAN esport en talla menuda
La Setmana Esportiva arriba a la 30 edició

Trenta anys, 3 dècades, a eixa important edat ha arribat enguany la Setmana Esportiva de Picanya.
Entre el dilluns 28 de maig i el dissabte dia 2 de juny diferents activitats han reunit als esportistes més joves del nostre poble.
La Setmana Esportiva suposa el punt i final per a la temporada de les escoles esportives municipals i una oportunitat magnífica que comprovar els progressos de menuts i menudes en modalitats com ara el xiquiritme, els escacs, la gimnàstica rítmica, el patinatge, el futbol sala, el judo, l'atletisme i fins i tot el tennis.

Mini-Olimpiada
Sens dubte, el moment més espectacular arribà amb la disputa de la Mini-Olimpiada el divendres dia 1 per la vesprada i al Poliesportiu. Allí, a poqueta nit, els respresentants dels centres educatius del nostre poble competiren en diferents modalitats atlètiques en una jornada absolutament espectacular que plenà les grades d'un públic entusiasta durant més de tres hores d'esforç, emocions i, per damunt de tot, ganes de fruir de l'esport.
Allà estàven menuts i menudes d'avui, però també vam trobar a pares i mares que en el seu dia van competir en aquestes Mini-Olimpiades i que ara acompanyaven els seus fills i filles i recordaven, amb certa nostàlgia, la seua participació ja fa un bon grapat d'anys. També estaven allà els i les mestres, joves i veterans (fins i tot algun ja jubilat) disposats a tirar endavant una nova edició d'aquesta gran festa de l'esport picanyer. A totes i tots, xiquetes, xiquets, pares, mares, mestres, col·laboradors, hem de felicitar des d'ací per aquesta Mini-Olimpiada que, organitzada des de l'Ajuntament, seria impossible sense la seua participació i col·laboració.

A la part de baix d'aquesta plana, dividides en 3 galeries, trobareu fins a 150 imatges d'aquesta gran trobada de l'esport més jove del nostre poble.

Jocs esportius d'atletisme 2023
02 de de juny de 2023