07 de de maig de 2014
Hui arranca una nova edició de la campanya "Anem al Teatre!"
Els nostres escolars podran gaudir d'espectacles teatrals de primer nivell
“Anem al Teatre” és una campanya teatral intermunicipal proposada i coordinada per les regidories de cultura dels Ajuntaments participants. Un projecte cultural viu i interactiu adreçat a l’alumnat dels centres educatius dels 23 pobles que any rere any fan l’esforç d’apostar i contribuir a formar ciutadans del futur més cultes.

Programació local
A Picanya la programació teatral escollida es caracteritza per la qualitat i diversitat de les propostes. La nostra població escolar ja ha pogut gaudir hui (dimecres 7 de maig) dels treball de la companyia MUMUSIC CIRCUS amb l’espectacle MERCI BIEN. Un espectacle fresc i divertit, càlid i generós on han barrejat l’acrobàcia, el màstil xinès, les verticals més atrevides, música en directe i moltes sorpreses més.
També RODAMONS TEATRE amb l’espectacle JOGUINES MÀGIQUES ens visitarà el 19 i 20 de maig al Centre Cultural. Rodamons és una companyia de música i teatre que ha actuat a Picanya en nombroses ocasions. Es dedica a la recerca i investigació de contes i músiques populars. Es fan acompanyar per instruments antics i tradicionals. Amb Joguines màgiques per als menuts i menudes presenta les joguines com a objectes que permeten explorar, investigar, descobrir i aprendre.
Per finalitzar i adreçat a l’alumnat de secundària i batxillerat i també al públic en general, el 30 de maig, al Centre Cultural, la companyia de teatre CRIT amb el seu espectacle QUATRE-CENTS! en el que participa una actriu picanyera, presenta una amena i teatral faula sobre l’època daurada de la literatura i la història valencianes. Una delícia. Tres artistes fallers construeixen una falla sobre València i el valencians en una divertida comèdia musical.

Organtizat des de Picanya
Esta nova edició de la campanya "Anem al Teatre" ha estat organitzada des dels serveis de Cultura dels municipis de Picanya, Picassent i Puçol, Una campanya que esta edició 2014 arribarà a 23 municipis de l’Horta, La Ribera, Camp de Túria i Camp de Morvedre i que compta amb el suport de la Diputació de València.

Informació al web de la Diputació:

Teniu totes les imatges de l'actuació de hui a la següent fotogaleria:

fotogaleria_anem_teatre