banderas_uk_alemana
23 de de juliol de 2014
Nova edició dels cursos d'idiomes a l'entorn laboral
S'oferten dos nivells d'alemany i un d'anglés
El Centre de Desenvolupament Local "Alqueria de Moret" de l'Ajuntament de Picanya oferta una nova edició dels cursos d'idiomes a l'entorn laboral. Una nova possibilitat de formació per a totes aquelles persones que volen millorar el seu currículum en un tema tan important com és el dels idiomes. De nou, els cursos oferits seran alemany (dos nivells) i anglés (un nivell). El professorat de tots els cursos és natiu amb el que es garanteix el seu òptim nivell i les classes tindran lloc al propi Centre de Desenvolupament Local en sessions d'una hora i mitja (dos dies a la setmana).
La inscripció s'obrirà l'1 de setembre a l'Ajuntament.

Cursos d'idomes a l'entorn laboral informació completa:

:: Alemany

Codi Grup/nivell Horari Dies
I-1 Intermedi 09:30-11:00h Dilluns i dimecres
I-2 Iniciació 11.00-12.30h Dilluns i dimecres

:: Anglés

Codi
Grup/nivell
Horari
Dies
I-3
Intermedi
09:30-11:00h
Dimarts i dijous

El professorat de tots els cursos és natiu.

Els cursos es realitzaran al CDL Alqueria de Moret

Preu: 60€
Calendari: del 22 de setembre al 19 de desembre*

*Estes dates poden ser variades per l'organització

Inscripció i pagament: Servei DIGA'M de l'Ajuntament de Picanya entre l'1 de setembre i el 17 de setembre. Caldrà la inscripció d'un mínim de 15 alumnes per agenerar un grup. Per a incorporar-se al curs és imprescindible haver abonat el trimestre.