barranc
30 de de juliol de 2014
L'Ajuntamet sol·licita a la Diputació la neteja del barranc
La Diputació anuncià que assumia les competències davant la inacció de la CHJ
Per llei, les competències en matèria de neteja i manteniment del barranc de Picanya corresponen a la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, organisme depenent del Ministeri d'Alimentació, Agricultura i Medi Ambient del Govern d'Espanya. Esta entitat és la responsable de la conservació, en bones condicions, de tot el domini públic hidràulic.

Reiterades sol·licituds
Tant l'Ajuntament de Picanya, com altres ajuntaments afectats han sol·licitat reiteradament a la Confederació Hidrogràfica del Xúquer que esta entitat complisca amb les seues obligacions i procedisca a realitzar un correcte manteniment del barranc sense que s'haja produït una resposta adequada.

La Diputació de València decideix assumir esta responsabilitat
La Diputació de València ha decidit assumir la responsabilitat de la neteja de barrancs donat el desistiment de funcions de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer. Per mitjà del seu president, Alfonso Rus, ha anunciat un nou pla d'actuacions per a la neteja de barrancs amb una inversió de 907.000 euros.
Podeu llegir la notícia ací:

Sol·licitud tramitada
L'Ajuntament de Picanya ja ha tramitat davant la Diputació de València la corresponent sol·licitud per a que esta institució procedisca, a la major brevetat possible, a la neteja del llit del barranc al seu pas pel nostre municipi.

Crescuda del barranc
28 de de setembre de 2009