curs primers auxilis i ús de desfibriladors
26 de de setembre de 2014
Curs de primers auxilis i ús de desfibriladors per al personal d'atenció al públic
L'objectiu és poder atendre una emergència en les millors condicions
Com ja vos informàvem fa un dies   l'Ajuntament de Picanya ha adquirit tres aparelles desfibril·ladors que estaran ubicats, en principi, al   Poliesportiu Municipal, al Pavelló Municipal i un altre per a ús de la Policia Local.
Estos desfibril·ladors són mòbils i autònoms pel que podran desplaçar-se a aquells indrets i moments en els que puga preveure's situacions d'acumulació de públic.

Curs de formació per al personal municipal

Estos desfibril·ladors són de funcionament molt senzill i pràcticament automàtic, l'aparell guia a l'usuari, analitza l'estat cardíac del malalt i actua en conseqüència amb un índex d'eficàcia molt elevat. Tot i així, en estos dies l'Ajuntament ha organitzat un curs de capacitació per a usar l’aparell de manera idònia.
A este curs estan acudint tant els membres de la Policia Local i també el personal de diferents instal·lacions municipals.
En este curs, a més, s'està realitzant un intens repàs de totes les tècniques de primers auxil·lis, masatge cardíac, reanimació... de manera que es garantitze la millor formació dels personal d'atenció al públic.

curs primers auxilis i ús de desfibriladors
A l'Escola Caminant