volras
20 de d’octubre de 2014
La programació especial 25 anys del Centre Cultural arranca amb èxit de públic
Este divendres 24 d'octubre actuen "Vol-Ras"
El passat 5 d’octubre, la reconeguda companyia "Titiriteros de Binefar" fou l'encarregada d'obrir la programació amb la que estem celebrant el 25é aniversari del Centre Cultural. Esta primera representació va comptar amb l’assistència de vora 250 espectadors i espectadores. Un públic familiar que va disfrutar de la proposta musico-festivo-teatral dels "Titiriteros" que, fins i tot, va acabar al mig del carrer amb un epíleg ben divertit amb tot el públic a peu de plaça.

Ahir diumenge, fou el torn per la companyia Teatro Perifieria i vora 100 espectadors van gaudir del seu espectacle, una peça de titelles en la que els més menuts es van deixar atrapar per la tendresa del “coco-pato Guyi Guyi” i la seua família d’ànecs, amb una deliciosa posada en escena. Amb aquesta obra Periferia teatro feu palesa quan injustificada és la por a la diferència perquè allò pel que som diferents també ens fa especials.

El divendres, Vol-Ras!
Esta setmana, el divendres per la nit, tornarà al Centre Cultural, VOL-RAS, una de les companyies pioneres del teatre gestual a l’estat espanyol. Amb un humor enginyós i grans dosis d’imaginació sedueixen al públic i demostren quanta risa es pot provocar amb l’ instrument del cos. Les entrades ja estan a la venda.
Més informació i adquisició d'entrades ací:

Programa Platea
Totes les companyies teatrals participants en la programació especial que el Centre Cultural ha preparat per commemorar 25 anys d’història cultural al nostre poble, venen a canvi dels beneficis de la  taquilla.  El programa PLATEA que ha impulsat el "Ministerio de Educación, Cultura y Deporte" i en el que l’Ajuntament de Picanya ha segut admès, promou que les millors companyies teatrals de l’estat espanyol visiten els escenaris dels municipis adscrits  i col·labora  en minorar el risc quan els ingressos obtinguts són deficitaris per a una companyia.
Amb aquesta iniciativa, entre d’altres, es pretén pal·liar la difícil i crítica situació econòmica que està patint tota la industria teatral. L’Ajuntament de Picanya amb la intenció que aquests espectacles de qualitat arriben al públic de Picanya participa promovent avantatges per als espectadors, sorteig d’entrades, descomptes... i també donant la màxima difussió a la programació
.

Representació de "Guyi-guyi" ahir al Centre Cultural