la foto 2
27 de d’octubre de 2014
Informàtica, smartphones i xarxes socials per als majors de 50 anys
L'Ajuntament promou diferents cursos que permeten als majors descobrir estes eines
Tant les aules de l'Alqueria de Moret com el Centre de Majors acullen, en estos dies, tot un seguit de cursos destinats a format als majors de 50 en l'ús de noves teconologies: telèfons mòbils, interent, xarxes socials.
Fins a un total de 23 majors de 50 anys ja formen part d'estos programes d’aprenentage al llarg de la vida. Una prova de que l’aprenentatge al llarg de la vida és una opció ben acollida quan es posen a l’abast de les persones els recursos necessàris.

Programació gratuïta
En col•laboració amb Jovesolides, l’Ajuntament de Picanya ha tornat a posar en marxa una nova programació de formació gratuïta en TIC per a persones majors de 50 anys.
El passat divendres 17 d’octubre, el saló del Centre de Persones Majors va estar ple de persones adultes que, amb les seues tablets i smartphones, assistiren al Taller d’ús d'estes noves eines. El dilluns dia 20, s’ha encetat la formació en Introducció a la Informàtica que s’estendrà fins al proper 4 de novembre.
En aquestos cursos, els participants guanyen confiança a l’hora de fer ús de l’ordinador, assatgen amb el teclat i aprenen l’ús dels navegadors i altres recursos. D'esta manera els nostres majors poden traure el màxim profit a estos recursos tan habituals en estos temps però, al mateix temps, difícils d'usar, per a determinades persones, sense una mínima formació.

Si estàs interessat/da en aquesta formació o si coneixes a alguna persona interessada, podeu passar pel Servei DIGA’M de l’Ajuntament i tramitar la inscripció.

Aquesta programació anirà ampliant-se, podeu consultar este web municipal.

FORMACIÓ PREVISTA EN LES PROPERES DATES:

XERRADA PRÀCTICA: SMARTPHONES I TABLETS

CARACTERÍSTIQUES GRALS:
Adreçat a persones majors de 50 anys.
1 sessió per taller .1h30’ aprox.
30 places per sessió
Gratuits.
Preferentment amb inscripció.
No es necessari tindre coneixements previs d’informàtica. A la xerrada es pot dur la tablet o l'smartphone, encara que no és imprescindible.
La formació es desenvoluparà al Centre de Persones Majors (Plaça Major)

2.- GRUP 2: d’ 11 a 12:30h.
14/11/2014 Centre de persones majors
Data límit inscripció: 10/11/2014