03 de de març de 2015
La Policia Local i la Guàrdia Civil signen un protocol per a la protecció de les víctimes de violència de gènere
Este matí el Saló de Sessions de l'Ajuntament de Picanya ha acollit l'acte de signatura del protocol per a la protecció de dones víctimes de violència de gènere entre la Policia Local de Picanya i la Guàrdia Civil.
Este nou protocol estableix les pautes tant per a l'atenció a les dones en casos de violència per part de parelles o ex-parelles com el procediment per a la protecció de les víctimes i garantir d'esta manera la màxima seguretat davant la possibilitat de noves agressions, assetjament, etc... així com l'atenció de menors en cas d'estar implicats.
La signatura d'este protocol és un pas més en la decidida actuació de l'Ajuntament de Picanya per tal d'eradicar la xacra social de la violència de gènere que, des de l'any 2003, ha provocat al nostre país la mort de més de 800 dones.
Art al carrer.
19 de de febrer de 2024