06 de de juliol de 2015
L'Ajuntament premia als esportistes més destacats de la temporada 14/15
Futbol, bàsquet, rítmica, judo, kàrate, natació... l'esport picanyer demostra el seu bon nivell
Este matí el Saló de Sessions de l'Ajuntament ha estat l'escenari de l'acte de reconeixement als esportistes més destacats de la temporada 2014-2015. Amb este acte l'Ajuntament vol posar en valor els èxits dels esportistes picanyers en diferents categories i esports. Un èxits que ens han de fer sentir orgullossos i sens dubte seveixen d'estímul per a totes les moltes persones que al nostre poble  fan esport.

2014/2015
En esta temporada que acabem de finalitzar les distinicions han sigut per a:

Kàrate
Distinció per al club Kàrate Picanya pels èxits aconseguits al XXII Campionta nacional FEUAM Kàrate pels membres del club Ana Tébar, Andrea Mora, Álvaro Benita i Sandra Sánchez.

Bàsquet
Distinció per als equips sènior masculí preferent guanyador de la Lliga Valenciana i la Lliga preferent amb el corresponent ascens a categoria autonòmica i per a l'equip júnior masculí, invicte campió de lliga zonal amb el corresponent ascens a categoria preferent.

Fútbol
Distinció per a l'equip del CD Juventud Picanya subcampió de la seua categoria i que, per tant, ascendeix a categoria preferent.

Judo club Bushido
Distinció per a Aitana Periguell or en la categoria benjamí en el campionat autonòmic i distinció per al club Bushido pels èxits aconseguits per part de Hugo Garcia, Sergio Lucas, Joel Garcia, Alejandra Herreros, Maria Arbussia, Pablo Carrion, Estefania Herrero, Elena Martínez i Aitana Periguell.

Judo

Distinció per a Adrián Senent Soriano per la seua gran temporada a la categoria infantil menys de 60 kg. amb èxits com ara le primer lloc al campionat autonòmic i el tercer al campionat d'Espanya celebrat a Jaca.

Gimnàstica Rítmica
Distincions per a Judith Gacho, Cristina Cambronero i Claudia García del CGR Picanya per la seua classificació per al Campionat d'Espanya Nacional Base després de les seues bones actuacions al campionat provincial.

Salvament i Socorrisme
Distinció per a Ian Tello per les seues diferents medalles al campionat autonòmic de salvament i socorrisme de la Comunitat Valenciana i també pels seus bons resultats al campionat d'Espanya aleví.

Futbol
Distinció per Rubén Iranzo, jugador del primer equip aleví del València CF i capità de la selecció aleví de futbol de la Comunitat Valenciana amb la que ha aconseguit el subcampionat d'Espanya a l'illa de Mallorca. Al seu currículum ja figuren importants títols i èxit de nivell nacional i internacional (acaba d'arribar de jugar a Colòmbia).

A tots ells ha felicitat Josep Almenar i Navarro Alcalde de Picanya que ha agraït l'esforç realitzat per estos esportistes i els ha desitjat el millor ànim i la millor sort de cara a la nova temporada abans de que la tradicional foto a la porta de l'Ajuntament tancara este acte.

Club Karate Picanya
Club Picanya Bàsquet
CD Juventud Picanya de futbol
Aitana Periguell