treball_estiu
22 de de juliol de 2015
Vint-i-tres persones aturades del nostre poble treballen a l'Ajuntament durant l'estiu
Pertanyen al sector agrari i desenvolupen tasques de manteniment
Un any més, amb l'arribada de l'estiu l'Ajuntament de Picanya s'ha acollit al programa del Ministeri de Treball destinat a la contractació de persones aturades del sector agrari.
En conret, enguany, són 23 les persones que al llarg dels mesos de juny, juliol i setembre (1 mes de contracte a jornada completa) treballaran a l'Ajuntament en tasques de manteniment i neteja de camins rurals, manteniment urbà i d'instal·lacions públiques, etc...

Criteris de selecció
Les persones candidates als contractes han estat seleccionada per l’Oficina del SERVEF de Torrent. En esta selecció s'han baremat a les persones candidates tot i atenent: les responsabilitats familiars, la renda de la unitat familiar, major permanència con a demandant d’ocupació i ser o no, beneficiari de prestacions per desocupació, a més de la condició indispensable d'estar empadronats a Picanya.

Treballs de manteniment al pavelló