cinc_en_art
24 de de setembre de 2015
Ara pots aprendre màgia, acrobàcies... i molt més
L'associació "Cinc en Art" ofereix diferents tallers d'octubre a juliol
"Cinc en Art" és una jove associació que té com a objectiu promoure les disciplines del circ. en este sentit han decidit, amb el suport de l'Ajuntament, posar en marxa diferents tallers d'iniciaicó a les arts pròpies del circ.
L'experiència d'haver participat en la 8a Mostra de Teatre i Música de Cercavila i la 19a Gran Entrada de Moros i Cristians de Picanya els ha animat a compartir els seus coneixements i la seua passió pel món de les acrobàcies i la màgia.

Tenen en marxa els següents tallers:

Taller d'iniciació a la Màgia.
En el món de la màgia, és comunament acceptat que la branca més exigent, tècnica i difícil de dominar és l'art de la prestirigitació, o com millor se li coneix, el de la manipulació. Tradicionalment, les eines de treball dels manipuladors han sigut les cartes i les boles de billar, però amb el passar dels temps, les boles han passat a tenir altres característiques, i els prestidigitadors han passat també a utilitzar varetes, didals, cigars i molts altres elements en els seus espectacles. Però la manipulació de cartes ha sigut sempre un gran clàssic que mai ha desaparegut de l'escena màgica.
Aquest taller té com a objectiu aprendre els moviments bàsics i intermedis de prestidigitació, així com una gran varietat de trucs de cartes.
Màxim de Places: 15 persones.
Horari: dijous de 20:00 a 21:00.
Calendari: 8 d'Octubre al 28 de Julio.
Emplaçament: Casa de la Cultura, aula de dalt.
Quota – donatiu: 15€ / socis 10€.
En el primer taller s'inclou una baralla de cartes Bicycle i un tapet.
Des de l'1 de Setembre al 30 d'Octubre.

Taller d'iniciació a Tela Acrobàtica.
La Tela Acrobàtica, (també coneguda com: Dansa Aèria, Ballet Aeri, *Tissue i uns altres) és una modalitat de pràctica circense del grup dels exercicis aeris, on els artistes realitzen evolucions coreogràfiques i acrobàtiques suspesos en una tela. No solament pot considerar-se una dansa sinó un esport en el qual es necessita de força i flexibilitat. Existeixen diferents tipus d'exercicis, que abasten amarres, enganxes, formes i piruetes, que es poden realitzar de manera individual o grupal, en una o més teles.
Aquest taller té com a objectiu aprendre els moviments bàsics i intermedis, així com potenciar la força i la flexibilitat.
Destinataris: persones majors de 16 anys.
Màxim de Places: 8 persones.
Horari: dimecres de 18:00 a 19:30.
Calendari: 7 d'Octubre al 27 de Julio.
Emplaçament: gimnàs col·legi públic Baladre.
Quota – donatiu: 30€ / socis 20€.
Des de l'1 de Setembre al 30 d'Octubre.

Taller d'iniciació a Poi/Cariocas.
El Poi és un bell art visual altament vistós en el qual es creen captivadors moviments de cercles al voltant del teu cos. Un Poi és senzillament un pes enganxat a certa distància de la teua mà. És un estil d'arts escèniques inclòs en la modalitat de malabarisme. Els *malabares es coneixen per la seua dificultat i bellesa visual, per a açò es necessita certa habilitat psicomotriu per part de qui els realitza. Els poi s'empren balancejant els pesos lligats a través d'una varietat de patrons rítmics i geomètrics. Els poi es poden fer de diferents materials amb diferents mànecs, pesos i efectes (com el foc).
Aquest taller té com a objectiu aprendre els moviments bàsics i intermedis, així com potenciar la concentració i la motricitat.
Màxim de Places: 15 persones.
Horari: dilluns de 18:00 a 19:00.
Calendari: 5 d'Octubre al 25 de Julio.
Emplaçament: gimnàs col·legi públic Baladre.
Quota – donatiu: 20€ / socis 14€.
En el primer taller s'inclouen els malabars.
Des de l'1 de Setembre al 30 d'Octubre.
Taller avançat de Poi/Cariocas.
Aquest taller té com a objectiu aprendre els moviments intermedis i avançats, així com potenciar la concentració i la motricitat.
Màxim de Places: 15 persones.
Horari: dilluns de 19:00 a 20:00.
Calendari: 7 de Setembre al 25 de Julio.
Emplaçament: gimnàs col·legi públic Baladre.
Quota – donatiu: 20€ / socis 14€.

Per a més informació:
www.facebook.com/cincenart