18 de de novembre de 2015
Andrea i M. Pau comencen el seu regnat com a Falleres Majors de Picanya 2016
Este passat dissabte tingué lloc l'Exaltació
Este passat dissabte 14 de novembre el Centre Cultural fou l'escenari del primer gran acte de les Falles 2016 al nostre poble: la solemne exaltació de les nostres Falleres Majors.
Un acte molt emotiu que es va obrir amb un minut de silenci en record de les víctimes dels atemptats de París i en el que Andrea García i M. Pau Vilanova foren exaltades com a Falleres Majors 2016.

Esta exaltació també va servir per a presentar a les Corts d'Honor:

CORT D’HONOR DE LA FALLERA MAJOR INFANTIL:
AITANA DIAZ GUEROLA
ANNA NUEVALOS PAES
ANDREA RAMOS GARCÍA
MARIOLA MAÑEZ LOZANO
MÓNICA PEÑALVER MONTES
MARIANA VALERO MATEU

CORT D’HONOR DE LA FALLERA MAJOR:
PATRICIA NAVARRO BRIONES
MARTA PUIG PERIS
LORENA PÉREZ MORENO
MARÍA LOZANO BLAYA
CRISTINA ARTEAGA IZQUIERDO
MARIVI PALOP PERIS
ANDREA VICENTE GIMENEZ

A més, este acte va servir com a acomiadament de les nostres falleres majors 2015 Maria March i Lorena Navarro de qui es va destacar el seu gran treball com a màximes representants de les Falle de Picanya durant el passat curs.

Esta cerimònia fou presentada per la jove ROCÍO PASCUAL CANDEL, Fallera Mayor Infantil de València 2012 que, malgrat la seua joventut va saber conduir l'acte amb gran maestria.
Com a mantenedor vam comptar amb l'artista faller José Luis Ceballos responsable en els darrers anys d'un monument tan emblemàtic com és la Falla Infantil de l'Ajuntament de Picanya. Ceballos va relatar com és el seu treball al món de les falles i va saber contar com són les nostres Falleres Majors i les seues Corts d'Honor.
Amb la imposició de les bandes per part de l'Alcalde de Picanya a les Falleres Majors va arribar el moment més emotiu de l'acte i vam veure les primeres llàgrimes de les falleres.
Unes llàgrimes que ens parlen d'unes falleres, com Andrea i M. Pau que viuen les nostres falles de manera molt intensa i especial i que, de be segur faran un gran paper representant al món faller picanyer.

Ací podreu trobar totes les imatges de l'acte:

fotogaleria_exaltacio_falleres_2016_001
fotogaleria_exaltacio_falleres_2016_002