bnr_xarxa_llibres_2015_pagat
18 de de gener de 2016
Pagada la primera part de les ajudes per a llibres de text
L'Ajuntament ja ha abonat els primers 100€
L’Ajuntament de Picanya acaba de fer l'ingrés en compte dels primers 100€ corresponents a l’ajuda de llibres de text. D’esta forma les famílies de Picanya han estat entre les primeres  a la Comunitat Valenciana en rebre l’ingrés d’estos fons donat que l’aplicació pràctica del procediment ha sigut molt diferent entre uns pobles i altres i els terminis estan sent molt diferents amb pobles i ciutats on, per exemple, és ara al 2016 quan es va a procedir a començar a recollir les sol·licituds i el pagament es preveu a final de curs.

Més de 800 ajudes en temps rècord

Finalment han estat 808 les ajudes concedides per un import total en esta primera fase de 77.134’44€. Sols s’han desestimat quatre sol·licituds per no complir les condicions de la convocatòria. Un esforç de gestió en el que els Centres Educatius, les Associacions de Pares/Mares i l’Ajuntament van treballar de forma conjunta per tal de facilitar les millors condicions per al tràmit (assessorament directe a l’hora d’emplenar les sol·licituds, tres punts de recollida de documentació, edició d’un fullet guia repartit a tot l’alumnat, accés directe via web...) i garantir així les millors opcions per a les famílies del nostre poble què han volgut sol·licitar estes ajudes.

Nadales Escola Baladre
22 de de desembre de 2022