almassereta02
Renovació barana C/ Almassereta i altres millores
La contínua erosíó provocada per les crescudes del barranc (molt intenses aquesta primavera) i l'inexorable pas del temps han acabat per danyar els blocs de formigó entre el carrer Almassereta i el barranc. De fet, en els últims mesos algunes d'aquestes peces han caigut al barranc i s'ha hagut de barrar de manera provisional.

Des dels serveis tècnics municipals s'ha procedit a l'estudi de la situació i a la redacció d'un projecte que millore la seguretat de la zona amb la renovació de la barana.

Mateixa solució que al carrer del Sol
En aquest projecte se substituiran els actuals blocs de formigó per una balustrada com la instal·lada en la recent renovació integral del carrer del Sol. D'aquesta manera aquests dos carrers del centre històric del nostre municipi, compartiran solucions arquitectòniques (tant la barana com el sòl de llambordes i solucions amb pedra) i formaran una unitat estètica.

Una inversió que supera els 221.000€
El pressupost calculat per a aquestes obres supera els 221.000€ i en este sentit els serveis tècnics de l'Ajuntament de Picanya van presentar, el 28 de juliol, la corresponent sol·licitud perquè la Diputació de València assumisca, com ha fet, el finançament d'esta intervenció dins del seu pla anual d'inversions aquesta necessària intervenció.

cartell_obra

almassereta02