APPicanya
10 de de març de 2021
APPicanya arriba ja als 4.000 usuaris
Ha estat millorat el sistema de comunicació d'incidències en la via pública

L'aplicació per a mòbils municipal, APPicanya, ja ha arribat als 4.000 usuaris. Esta aplicació llançada al 2013 i guanyadora del Premi a la millor estratègia APP pública d'Espanya a l'any 2017 ha aconseguit situar-se com un dels canals de referència entre l'Ajuntament i la ciutadania del nostre poble.

Millora del servei de comunicació d'incidències a la via pública
En les darreres setmanes s'ha procedit a la millora del servei de comunicació d'incidències a la via pública que presentava determinats problemes de compatibilitat en segons quins dispositius. En estos moments torna a funcionar a ple rendiment i veïnes i veïns utilitzen, de forma habitual, este servei per a comunicar problemes amb mobiliari urbà, a voreres, calçades... de tal manera que puguen ser atesos de la forma més ràpida.

APPicanya

Presentació Beca.MOS i Red Conecta