gestions_davant_ajuntament
14 de de setembre de 2021
Evita cues i esperes amb el nou el servei de cita prèvia on-line per a tràmits davant l'Ajuntament
També creix el catàleg de tràmits on line que es poden completar des de casa

L'Ajuntament de Picanya, en la seua permanent aposta per la modernització de l'administració ha millorat el sistema per a demanar cita prèvia per a realitzar qualsevol tràmit presencial a les oficines municipals.

Nou formulari
Ha entrat en funcionament un nou formulari que permet sol·licitar cita prèvia en qualsevol moment (amb el que evitem haver de cridar per telèfon en horari d'oficina) i que contesta de forma immediata, amb la data de la cita i fins i tot amb l'enllaç al llistat de documents necessaris per a completar el tràmit.

ACCEDIU ACÍ AL FORMULARI PER A DEMANAR CITA PRÈVIA

Com ja passava abans, esta cita també la pots demanar per telèfon al 961 594 460.

Este sistema de cita prèvia permet a la persona usuària evitar cues i esperes innecessàries. Unes esperes que, si s'acudix directament a les oficines municipals, poden ser inevitables.

Ampliació del catàleg de tràmits on-line
Si disposes de certificat digital* (signatura electrònica) pots realitzar les teues gestions municipals còmodament, des de ta casa, qualsevol dia i a qualsevol hora per mitjà d'este web municipal. El catàleg de tràmits és molt extens i creix cada dia.

ACCEDIU ACÍ AL CATÀLEG DE TRÀMITS MUNICIPALS ON-LINE

Certificat digital (signatura electrònica)
Pots obtindre el teu certificat electrònic a les oficines de l'Ajuntament. Ací tens tota la informació.

gestions_davant_ajuntament

Presentació Beca.MOS i Red Conecta