Gravació del programa A peu de Festa
31 de de juliol de 2014
El web municipal tanca juliol amb rècord de visites
El programa "A peu de Festa" supera els 5.200 vídeos descarregats
És evident que Picanya és un poble modern i que tracta d'aprofitar al màxim les oportunitats que ofereixen les noves tecnologies. Bona prova és este web municipal, un mitjà en constant evolució i que, cada dia creix en usuaris i possiblitats.
En eixe sentit hem de destacar com en este mes de juliol picanyers i picanyeres (i d'altres pobles, comunitats i, fins i tot països) han fet un ús molt intensiu d'este espai web que, entre l'un i estes hores del 31 de juliol, ha marcat un nou rècord de visites amb un total de 17.473 visites. El rècord anterior, del mes de juliol de 2013, era de 15.293 (al juliol de 2012 foren 13.379).

Dia rècord
Estes visites han estat generades, majoritàriament, al voltant dels dies de les Festes Majors i així, entre el 6 i el 9 de juliol es va mantindre per damunt de les 1.000 visites diàries i, en concret el 7 de juliol es va arribar a la xifra rècord històric de 1.464 visites

Cinquena temporada de "A peu de Festa" a PicanyaTV
Especialment destacable ha estat el creixement del programa de PicanyaTV "A peu de Festa", este programa diari, enguany realitzat pels joves estudiants Marta Guzmán i Ferran Ortí ha generat la descàrrega de més de 5.200 vídeos entre l'un i el 21 de juliol amb un creixement de més d'un 25% d'audiència sobre l'edició anterior que ja va superar els 4.000 vídeos descarregats.

També a les xarxes socials i mòbils
Este creixement en l'ús de les teconologies també es pot detectar en les xarxes socials municipals amb una plana en Facebook que supera ja els 2.000 usuaris i un Twitter per damunt dels 1.370 seguidors. També molt important és l'ús de l'aplicació municipal per a telèfons mòbils que, a dia de hui, arriba a 1.561 usuaris, és a dir, més del 10% de la població del nostre municipi.

Queda, per tant, ben evident l'interés de la nostra població per poder traure el màxim profit a les possibilitats d'informació, gestió i comunicació que totes estes tecnologies posen al nostre abast.

Gravació del programa A peu de Festa
Presentació Beca.MOS i Red Conecta