puntero
23 de de setembre de 2014
Creix la inscripció “on-line” a les activitats municipals
Més del 40% de les inscripcions ja s'han realitzat via web
Amb l'inici del curs arranca un extens programa d'activitats municipals (esport, cultura, majors...) que requereixen la corresponent inscripció, un procés que, des de ja fa alguns anys es pot completar de forma senzilla, còmoda i segura a través de la corresponent secció de la plana web municipal. Sense cues ni esperes, sense torns, amb confirmació immediata de disponibilitat de places i amb pagament segur per domiciliació bancària.

Més del 40%
De fet, enguany, ja han sigut molts els veïns i veïnes que han utilitzat aquesta forma de tramitació i pràcticament el 40% de les inscripcions ja s'han realitzat sense major *incidendia a través d'aquesta plataforma electrònica.

També reserva de pistes
A través de la pàgina web municipal també es pot realitzar la reserva i lloguer de pistes esportives, un tràmit que es completa mitjançant el pagament a través d'una passarel·la de pagament segura oferida per una entitat bancària. Aquest servei permet reservar qualsevol pista esportiva des de qualsevol dispositiu connectat a internet (ordinador, *móbil, *tablet...) en qualsevol moment del dia. En aquest moment ja són centenars els usuaris que tramiten les seues reserves mitjançant est aquest servei web.

Presentació Beca.MOS i Red Conecta
16 de de gener de 2014